« zpět na seznam

The Sinking City - Playstation 4 (PS4)

The Sinking City je dobrodružná detektivní hra zasazená do otevřeného světa inspirovaného mistrem hororu H. P. Lovecraftem. Jako detektiv Charles Reed se vydáváte do města Oakmont, které nedávno prošlo zdrcujícími záplavami. Jenže právě zde by se mělo nacházet řešení, jak se zbavit vidin a přeludů, které Charlesovi pomalu ukrajují z jeho příčetnosti. Po příjezdu ovšem zjišťujete, že zdejší obyvatelé jsou vše, jen ne normální, a město trpí vlastními nadpřirozenými problémy. Jako detektiv se budete zaobývat vyšetřováním záhadných jevů i obyčejných případů, jenž vám Oakmont skýtá. Sbírejte důkazy, vyslýchejte podezřelé a ohledávejte místa činu. Se získanými informacemi pak naložte po svém, zdejší svět je rozsáhlý a nelineární, můžete tak řešit více případů naráz a mohou se navzájem i ovlivňovat včetně různých vyústění. Přitom si ale musíte dát pozor na nejrůznější stvoření, která se v Oakmontu vyskytují. Hra tak má i akční složku proti nadpřirozeným nepřátelům, která vám rozpumpuje adrenalin. Charlese si můžete i vylepšovat v rámci několika dovedností, a můžete i tvořit nové zbraně a pomůcky z nalezených materiálů.

Stav: Bazarové v pěkném stavu
Jazyk hry: čeština
Cena: 590,-

« zpět na seznam