« zpět na seznam

Flintstones in Viva Rock Vegas - Playstation 2 (PS2)

Ve hře Flintstones in Viva Rock Vegas se podíváte spolu s rodinkou Flintstonových do doby kamenné a především na to, jak se tehdy závodilo (tedy možná). Fred, Barney, Wilma, Chip Rockefella a další známé seriálové postavy si to rozdají na 24-ti tratích a vy se můžete zúčastnit za některého z nich. K dispozici vám bude 9 originálních "dobových" vozidel plus jedno bonusové (UFO řízené mimozemšťanem Gazooem). Rozdat si to budete moci proti protivníkům i svým kamarádům v řadě herních módů - od klasických jednotlivých závodů, přes šampionát (i pro 2 hráče zároveň) až po trochu akčnější závody, jako třeba "Bomb", ve které narážením předáváte soupeři tikající bombu nebo Battle Survival, které funguje trochu jako destrukční derby. Po tratích najdete originální bonusy, které budete moci sbírat a používat, např. vajíčko, na kterém soupeř uklouzne, volant, který přehodí soupeři řízení naopak, Pterosaura, který hodí před soupeřovo vozítko kamennou překážku atd.
Cena: 250,-

Dohrál/a jste tuto hru? Napište recenzi a získejte kredit 100,- na nákup jakékoliv hry v našem obchodě. Kredity se mohou sčítat. Více info.
« zpět na seznam