« zpět na seznam

Super Smash Bros. Ultimate

Super Smash Bros. Ultimate je novým dílem známé Nintendo arénové bojovky, která tímto zavítala i na Nintendo Switch konzoli. Autoři si pro vás opět připravili spoustu zábavy jak pro jednoho hráče, tak i pro multiplayer. V základu se jedná o bojovku, kde vašim cílem není snížit protivníkovi zdraví na nulu, ale vystrnadit jej z bojiště či arény. A čím nižší zdraví váš soupeř má, tím je to snadnější. Jenže žádný bojovník není zcela bezbranný a je potřeba počítat s odvetnými protiútoky či zákeřnými speciálními schopnostmi, které mohou zvrátit průběh bitvy. Výhodou série je, že si nemusíte pamatovat bezpočet kombinací pro speciální útoky a vystačíte si s několika tlačítky, čímž je přístupnější i mladším hráčům. Autoři se snažili, aby si hra svůj přívlastek "Ultimate" opravdu zasloužila a tak na vás čeká více než 70 hratelných postav známých z různých herních sérií. Narazíte tak třeba na Maria, Linka či Yoshiho, ale je tu i Pikachu, Inklingové ze hry Splatoon či Villager z Animal Crossing nebo Bayonetta ze stejnojmenné série. Ti všichni se mohou utkat v desítkách arén, které jsou opět založeny na známých lokacích z ostatních her, často okořeněné o pohyblivé a interaktivní prvky, jenž mohou zvrátit průběh zápasu. Postavy si odemykáte postupně souboji a nebo příběhovým režimem, který se točí kolem padoucha jménem Galeem, jemuž se podařilo proměnit všechny bojovníky na loutky. Kromě jediného, a tím je roztomilá koule Kirby, se kterým příběh začínáte, a postupně si odemykáte další bojovníky.

Stav: Bazarové v pěkném stavu
Cena: 1090,-


Video:

« zpět na seznam