« zpět na seznam

Drawn to Life - Nintendo DS (NDS)

Drawn to Life je roztomilá skákačka, ve které ale využijete i svůj kreslířský talent. Na začátku všeho Creator stvořil svět a zanechal v rukou jeho obyvatel, roztomilých bytostí jménem Raposa, knihu Book of Life, obsahující návod na stvoření světa, a zmizel. Raposy si poklidně žily a na Creatora zapomněli, ale teď padouch ukradl Book of Life a začal celý svět přetvářet se svou zkaženou vizí. Šíří se všepohlcující Temnota a z ní vylézají monstra, která ohrožují Raposy. Creator je ale zpět a snad se mu podaří vrátit vše zpět do původního stavu a všechny zachránit! Creator.. jste totiž vy! I tvůrce všeho ale potřebuje svého hrdinu, který za něj odvede práci, a tak si jako první krok jednoho... nakreslíte! V Drawn to Life váš stylus nebude zahálet, protože jako tvůrce zdejšího světa řadu zdejších předmětů nakreslíte a tak ve hře budou vypadat, jak určíte vy. Váš hrdina? Prosím, nakreslete si ho. Potřebujete zbraň? Její design je na vás. Vozidla, plošinky... co po vás hra bude potřebovat, to si stylusem nakreslíte. Svého hrdinu pak ovládáte v plošinovce, bojujete s nepřáteli, zachraňujete Raposy a hledáte vytržené stránky z Book of Life. Za nelezené mince si pak v místním obchodě můžete nakoupit různé minihry, pohyby pro vaši postavu nebo hudbu pro samostatný poslech.
 
Hra pro Nintendo DS.

Stav: Bazarové v pěkném stavu
Cena: 250,-

« zpět na seznam