« zpět na seznam

Tony Hawk's Pro Skater 5 - XBOX One (XOne)

Tony Hawk’s Pro Skater 5 je návratem do starých zlatých časů skejťácké herní série. Hra snoubí osvědčenou hratelnost s novými prvky, jako třeba power-upy a v určitých módech dokonce střílení projektilů z prkna. Pětka nabízí nový balík úrovní našlapaný úkoly a misemi, které můžete plnit sami a nebo s kamarády. A to jak on-line, tak i u jedné konzole, je zde více než 80 misí v osmi prostředích, od klasických skate parků, až po městské lokace jak je známe ze starších dílů. Skočte na prkno a předveďte ty nejlepší triky co umíte! Neztrácejte tempo a sázejte tam jeden trik za druhým, musíte totiž držet kombo a nasbírat co nejvíce bodů. Skejtujte společně až s 20 hráči na jednom hřišti. Předhánějte se, kdo udělá větší parádičku nebo kdo nasbírá více bodů. Pomáhejte si či dělejte naschvály. Tohle je vaše hřiště a vaše pravidla. Hrajte za jednoho z deseti profíků, jako jsou Tony Hawk, Nyjah Huston nebo Aaron Jaws Homoki. Každý má svou vlastní sadu unikátních triků, ale můžete vytvořit i vlastní alter ego a dát mu svůj vlastní styl. V editoru můžete popustit uzdu fantazii a postavit ty nejšílenější skate parky všech dob. Najdete tu přes 250 objektů, které můžete libovolně kombinovat a uspořádávat, aby jste dosáhli svého vytouženého virtuálního hřiště.

Stav: Bazarové v pěkném stavu
Cena: 590,-


Video:

« zpět na seznam