« zpět na seznam

Bullet Witch - XBOX 360 (X360)

Bullet Witch je singleplayerová third-person akce vyvíjená exkluzivně pro XBOX 360. V hlavní roli se ocitá Alicia, jediná bytost na světě, schopná zachránit Zemi. Příběh hry vypráví o tom, jak Zemi postihla někdy mezi současností a rokem 2013 celá série dosti znepokojivých událostí, na jejichž základě svět upadl téměř do úplné do beznaděje. Alicia ale ví, jak se z toho dostat a má i potřebnou sílu, je to zkrátka Bullet Witch, čarodějnice ovládající zvláštní síly. Jak a proč se jí stala, to už budete muset zjistit sami během hraní. Pomáhat vám v tom bude i hlas v její hlavě, tzv. Darkness. Alicia je vybavena speciální zbraní zvanou Gun-Rod, což je střelná zbraň a čarodějnická hůl v jednom. Pokud jde o tu první funkci, na začátku hry budete mít co do činění pouze s kulometem, ale později budete moci svou zbraň upgradovat na něco pořádnějšího a přidat k tomu třeba brokovnici, kanón, apod. Přepínání mezi jednotlivými módy je snadné a jak už bylo řečeno, jde zároveň o čarodějnou hůl, tudíž můžete počítat rovněž s kouzly, která dále vaše zbraně upraví, například kulomet bude kropit ohněm, brokovnice vítr, apod. Alicia má schopnosti ji neustále přičarovávat. Jen tu a tam jí budete muset dát na to čas, aby doplnila zásobníky a znovu nabila.
Cena: 190,-

Dohrál/a jste tuto hru? Napište recenzi a získejte kredit 100,- na nákup jakékoliv hry v našem obchodě. Kredity se mohou sčítat. Více info.
« zpět na seznam