« zpět na seznam

Titanfall - XBOX 360 (X360)

Se hrou Titanfall se vracejí tvůrci původních dílů série Call of Duty na vrchol herního průmyslu. Hra používá prvky kampaně v multiplayeru a jednotlivé mise jsou tak uvozovány animacemi, které dodávají nečekaný příběhový zážitek. Ve hře vám vyspělé vojenství zítřka dá možnost bojovat jak za elitní vojáky, tak za těžce obrněné, ale současně velmi pohyblivé osmimetrové Titány. Titanfall přináší novou, rychlou formu boje a pohybu, která umožňuje hráčům bleskově měnit taktiku a útočit, nebo unikat podle situace. Mobilita postav je opravdu značná, můžete i běhat po stěnách a skákat extra vysoko. Když budete v akci úspěšní, můžete si přivolat svého Titána, do nějž nasednete a začnete mezi nepřáteli rozsévat smrt. Efektní nasednutí do svěřeného titána probíhá v hektických okamžicích a občas je nutné do něj naskočit třeba ze střechy vedlejší budovy. Ovládání je snadné a rychle si na svého mazlíka zvyknete. Silným zbraňovým arzenálem budete moci dát pocítit svému okolí, kdo je tady pánem. V masivních bitvách několika robotů vznikne pak vznikne opravdu velká mela. V nutných případech se budete muset katapultovat vysoko do vzduchu a snést se na zem pomocí padáku. Jádrem hry je kompetitivní multiplayer nové generace, který stírá rozdíly mezi tradiční střílečkou a zážitkem z kampaní pro jednoho hráče.
 
Ke hraní je vyžadován účet Xbox Live Gold.

Poznámka: Jen hra
Cena: 150,-

Dohrál/a jste tuto hru? Napište recenzi a získejte kredit 100,- na nákup jakékoliv hry v našem obchodě. Kredity se mohou sčítat. Více info.

Video:

« zpět na seznam