FIFA 09

FIFA 09

130 Kč 130 Kč

:
Electronic Arts
:
2008
fifa-09-psp-1.jpeg
FIFA 09
Stav: Bazarové v pěkném stavu
Lokalizace: čeština
Kompletnost: Kompletní
130 Kč
Ve FIFA 09 vstupte na hřiště a zahrajte si profesionální fotbal, jak ho máte rádi. S 500-ti novými animacemi a systémem krytí míče, které představují největší inovaci hry za poslední 4 roky, přináší FIFA 09 citlivější, inteligentnější a realističtější fyzickou akci. Nový systém kolizí s rozsahem 360 stupňů, umožní hráčům chovat se podle svých fyzických parametrů. Hráčova rychlost, směr a síla určí vše od tvrdosti střetu až po to, kdo získá míč. Kontakt mezi hráči probíhá i v oblasti ramen, rukou a nohou. Silnější hráči mohou snáze odstavit ty slabší, nebo použít k dominanci v osobním souboji tělo a ruce. Síla hráčů a dynamika pohybu rovněž určují výsledek osobních soubojů prostřednictvím nového systému krytí míče, přičemž vznikají desítky nových herních situací. Hráči si nyní mohou krýt míč tělem odstrkování obránců ve snaze udělat si prostor, ovšem stejně jako ve skutečné kopané přitom riskují, že se dopustí faulu. Změny v animačním systému zvýhodňují v situacích 1 na 1 mezi útočníky a obránci obratnější hráče. Vyladěné atributy zrychlení dovolují lépe akcelerovat v prvních několika krocích a získat tak výhodu při sprintech. V populárním módu Be A Pro FIFA 09 musíte od prvního momentu na hřišti myslet a reagovat jako skutečný fotbalista. Mód nyní trvá několik sezón a přibyla i jedinečná kamera Be A Pro, která sleduje vašeho hráče a zprostředkovává napětí a vzrušení při postupu na branku. V Be A Pro: Sezóna si vyberete, nebo vytvoříte profesionálního hráče a poté budete rozvíjet jeho schopnosti na jediné pozici s cílem udělat z něj národní legendu. Za svůj oblíbený klub můžete hrát až se třemi přáteli najednou, přičemž všichni mohou ovládat pevně určené hráče. Zlepšujte hráčovy parametry plněním osobních úkolů a v utkáních proti kamarádům z něj udělejte slavnou hvězdu. S novým ovládáním Smart Play si užijete špičkovou fotbalovou akci, odpovídající vašim dovednostem. Vášniví fotbaloví fandové, kteří jsou zároveň herními nováčky, mohou hrát stejně jako profesionálové, protože pomocí dvou tlačítek ovládají jen střelbu a přihrávky.

Podobné tituly

Everybody's Golf

Everybody's Golf

Everybody’s Golf je golfová simulace, která je v kontrastu s…

FIFA 07

FIFA 07

FIFA 07 obsahuje 27 lig 20 zemí. Přes 510 týmů je přesně…

FIFA 08

FIFA 08

Mezi novinky ve FIFA 08 patří mnohem nebezpečnější střely z …

FIFA 10

FIFA 10

Modernizovaná FIFA 10 se může pochlubit doladěnými hlavními prvky…

FIFA 11

FIFA 11

V dalším fotbalovém ročníku známé série si opět užijete toho…

FIFA Street 2

FIFA Street 2

Poražte své soupeře skvělým fotbalovým uměním ve ve street…

Tiger Woods PGA Tour 07

Tiger Woods PGA Tour 07

Hra Tiger Woods PGA TOUR 07 nabízí bohatší obsah, nové funkce a…

Nově naskladněno
NHL 07

NHL 07

Zkuste být součástí týmu v NHL 07 a snažte se o …

Football Manager Handheld 2008

Football Manager Handheld 2008

Football Manager Handheld 2008 je dalším ročníkem v populární…

Pro Evolution Soccer 5

Pro Evolution Soccer 5

Pro Evolution Soccer 5 je fotbalová simulace pro sezónu 2006. Hra…

FIFA 06

FIFA 06

Ve FIFA 06 autoři provedli výrazné zásahy do hratelnosti a …

FIFA 12

FIFA 12

Fotbalová FIFA 12 nabídne opět převratná vylepšení hratelnosti,…

Championship Manager 2006

Championship Manager 2006

Fotbalový manažer - nákupy hráčů, skauting, tréningy, soutěže a…

NBA Live 08

NBA Live 08

Ročník 2008 basketbalu NBA Live nabízí vylepšené animace a …

Zavřít
Loading...
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Souhlasím